7 Haziran 2011 Salı

Demet Akalın Deliyim Mp3


Demet Akalın Deliyim Video İzle

Demet Akalın 2011 Albümünü Müzik marketlere sundu. Birçok güzel Parçadan oluşan albüm Sevenlerini çok mutlu edicek. Birbirinden güzel parçalar ile yaza damgasını vurucak olan Demet akalın  ilk klibini çekti.Biz de sizler için bu şarkıları upload ederek izleme imkanı sunucağız .Şu anda Demet Akalın Deliyim Video İzle konusunu görüntülüyorsunuz.
Beğendiğiniz paylaşımlar hakkında fikirlerinizi Yorum bölümünden Diğer ziyaretçilerimizle paylaşabilir , fikir alışverişi yapabilirsiniz.
İyi seyirler.

Aşk
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Sabıka
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Deliyim
Söz & Müzik: Evrim Dökme
Bende Özledim
Söz & Müzik: Ferdi Tayfur
Aşk (Erdem Kınay Versiyon)
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Yanan Ateşi Söndürdük
Söz: Cansu Kurtçu Müzik: Fettah Can

Demet Akalın Deliyim Şarkı Sözü

Sakladım seni kalbimde
En derin en sevgili yerinde
Sen rahat edemiyorsun
Uyandığın yeri bilmiyorsun
Nasıl kandım sana
Aşkına dostluğuna
Gözünden anlarım ben
İhanet yolun sonunda
Deliyim ben deliyim
Bile bile bekledim
Ben seninle en güzeli konuşmadan gitmeliyim 






0 yorum:

Yorum Gönder