7 Haziran 2011 Salı

Demet Akalın Sabıka Video İzle


Demet Akalın Sabıka Video İzle

Demet Akalın 2011 Albümünü Müzik marketlere sundu. Birçok güzel Parçadan oluşan albüm Sevenlerini çok mutlu edicek. Birbirinden güzel parçalar ile yaza damgasını vurucak olan Demet akalın  ilk klibini çekti.Biz de sizler için bu şarkıları upload ederek izleme imkanı sunucağız .Şu anda Demet Akalın Sabıka Video İzle konusunu görüntülüyorsunuz.
Beğendiğiniz paylaşımlar hakkında fikirlerinizi Yorum bölümünden Diğer ziyaretçilerimizle paylaşabilir , fikir alışverişi yapabilirsiniz.
İyi seyirler.

Aşk
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Sabıka
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Deliyim
Söz & Müzik: Evrim Dökme
Bende Özledim
Söz & Müzik: Ferdi Tayfur
Aşk (Erdem Kınay Versiyon)
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Yanan Ateşi Söndürdük
Söz: Cansu Kurtçu Müzik: Fettah Can

Demet Akalın Sabıka Şarkı Sözü

Bu sefer kendini yakalattın
Konuşacak korunacak aşk bırakmadın
Kalbime kurdum mahkeme
Yargıladım seni her gece
Hafifletici bir bahane bulamadım
Yukarıda Allah var diye kendimi yokladım
Hakkın var mı diye bir baktım
Aklımı bayağı bir zorladım
Yapamadım aşk gözünü açtı
Ne bir dakika alırım ne bir dakika veririm
Hayatın kıymetini senden iyi bilirim
Sen aşık olanı üzdüysen eğer
Aşk sihrini bozduysan eğer
Cezalısın artık sabıkalısın


Söz-Müzik: Ceyhun Çelikten
Düzenleme: Ceyhun Çelikten




0 yorum:

Yorum Gönder