7 Haziran 2011 Salı

Demet Akalın Bende Özledim Video İzle


Demet Akalın Bende Özledim Video İzle

Demet Akalın 2011 Albümünü Müzik marketlere sundu. Birçok güzel Parçadan oluşan albüm Sevenlerini çok mutlu edicek. Birbirinden güzel parçalar ile yaza damgasını vurucak olan Demet akalın  ilk klibini çekti.Biz de sizler için bu şarkıları upload ederek izleme imkanı sunucağız .Şu anda Demet Akalın Bende Özledim Video İzle konusunu görüntülüyorsunuz.

Beğendiğiniz paylaşımlar hakkında fikirlerinizi Yorum bölümünden Diğer ziyaretçilerimizle paylaşabilir , fikir alışverişi yapabilirsiniz.
İyi seyirler.

Aşk

Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Sabıka
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Deliyim
Söz & Müzik: Evrim Dökme
Bende Özledim
Söz & Müzik: Ferdi Tayfur
Aşk (Erdem Kınay Versiyon)
Söz & Müzik: Ceyhun Çelikten
Yanan Ateşi Söndürdük
Söz: Cansu Kurtçu Müzik: Fettah Can


Demet Akalın Bende Özledim Şarkı Sözü


Ne kadar çok aşka intizar eden 

Kimi çok seviliyor kimi yoksun sevgiden 
Sen orada ben burada 
Bir şey gelmez elimden 
Sen orada ben burada 
Ben de özledim ben de 
Ben de özledim ben de resmin var şu an elimde 
Sana koşmak isterim derman yok dizlerimde 
Canımdasın dilde değil bu haykırış elde değil 
Bırakıp da giden sensin bunun suçu bende değil 
Yavrunun anası gibi sevenin sevdası gibi 
Derdimin dermanı gibi ben de özledim ben de 




0 yorum:

Yorum Gönder