26 Mayıs 2011 Perşembe

Rafet El Roman Direniyorum Mp3 Dinle


Slow şarkıların Kralı Rafet El Roman Direniyorum isimli slow parçayla sevenlerinin karşısında.Duygu yüklü şarkıları ile Slow dalında kendine rakip tanımayan Rafet El Romanın Bu parçasının Klibini ve sözlerini Sitemizden Ulaşabilirsiniz.



RAFET EL ROMAN DİRENİYORUM ŞARKI SÖZÜ
Sessiz bir mecra şimdi hayat sen giderken 
Soğuktan da soğuk dondu yüreğim,durdu yaşam 
Savaş sonrası gibi kalbimin içi kan ve revan 
Büyür git gide inan yokluğun azap yeryüzünde 

Günahlarımla boyanmış bir hayat var kalan geriye 
Gözyaşlarıyla yazılmış her satır sözlerimde 

Direniyorum acılarına yine dünya 
Yalanmış aşkların da 
İnadına yaşıyorum ama sorma 
Kıyamet ortasında...


Bunlara göz attınız mı ?

Ebru Gündeş Beyaz Mp3 Dinle

Tarkan Kayıp Mp3 Dinle


0 yorum:

Yorum Gönder