26 Mayıs 2011 Perşembe

Deniz Seki Suya Hapsettim Mp3 Dinle


Deniz Seki 2011 de bombayı patlattı. Birbirinden güzel şarkılarla sahne alan Seki Albüm satışlarında patlama bekliyor.Suya Hapsettim şarkısıyla nette tıklama rekoru kıran şarkı Biri için yazılmış.Söz müzik kendisine ait olan Sekinin klibini ve sözlerini sitemizden temin edebilirsiniz.



DENİZ SEKİ SUYA HAPSETTİM SÖZLERİ
Ne aşklar ne de itiraflar 
Ne adres ne boş sokaklar 

Sormadan bulamadım 
Belki de ben yolumu kaybettim 
Okusam da söyleyemem adını 
Çünkü ben seni suya hapsettim 

Ezberledim ben okuya okuya 
Bir türlü sana öğretemedim 
Geceler boyu dizlerinin dibinde 
Uykum kaçsa bile uyanamadım 

Sormadan bulamadım 
Belki de ben yolumu kaybettim 
Okusam da söyleyemem adını 
Çünkü ben seni suya hapsettim 

Ne kuşlar ne de o ağaçlar 
Görmeden geçirdiğim çok sabah var 
Aşk diye diye kendimden bile bile 
Vazgeçtim derken yolu kaybettim 

Ağlasam da söyleyemem derdimi 
Çünkü ben seni suya hapsettim 

Geceler boyu dizlerinin dibinde 
Uykum kaçsa bile uyanamadım 

Aşk diye diye kendimden bile bile 
vazgeçtim derken yolu kaybettim 
Ağlasam da söyleyemem derdimi 
Çünkü ben seni suya hapsettim


Bunlara göz attınız mı ?

Tarkan Kayıp Mp3 Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder