25 Mayıs 2011 Çarşamba

Hande Yener Atma MP3 Dinle




2011 Yılına Bomba gibi bir albümle giren Hande yener ATMA şarkısıylada İnsanları müzik coşkusuna davet ediyor.Sinan AKÇIL la yapılan Albümde İnsanları müzik festivaline davet ediyorlar.Ayrıca Hande Yener hayranıysanız; HANDE YENER 27 Mayıs Cuma günü YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ DAVUTPAŞA KAMPUSÜ 'nde Sevenleriyle buluşuyor. Biletler 10 Lira olarak belirlenmiş.





Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti

Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti

Ama Şunu Bilki, Yine Yanıma Gelip

Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski

Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi

Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi

Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi

Bana Yanlış Yerlerinden

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma Aaa, Atma Aaa, Atma Aaa

Sinan Akçıl

Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti

Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti

Ama Şunu Bilki Yine Yanıma Gelip

Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski

Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi

Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi

Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi

Bana Yanlış Yerlerinden

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma, Atma, Atma, Atma

Lütfen Ya Lütfen Atma

Hande Yener & Sinan Akçıl

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma, Atma, Atma, Atma

0 yorum:

Yorum Gönder