25 Mayıs 2011 Çarşamba

Serdar Ortaç Kolayca Mp3 Dinle



2011 Yılına Bomba gibi bir albümle giriş yapan Serdar Ortaç KOLAYCA şarkısıyla İnsanları müzik coşkusuna davet ediyor.Yapılan Albümde İnsanları müziğin doruklarına davet ediyorlar.Ayrıca Serdar Ortaç hayranıysanız; SERDAR ORTAÇ Çoğu Üniversitenin Bahar Şenliklerinde Sahne almaktadır.

SERDAR ORTAÇ KOLAYCA ŞARKISININ KLİBİNE SİTEMİZDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.


KOLAYCA ŞARKI SÖZÜ
  1. Gözlerimden süzülen yaşlar yerine 
    Keşke seni kolayca koyabilseydim 
    Dudağından dökülen her bir kelime 
    Bu kadar yakmasaydı sevebilseydim 

    Yüreğim bütün suçu üstüne aldı 
    Artık bir başkasını sevsem ne olur 
    Kalbimin her atışı içimde saklı 
    Bu aşk yakın tarihte efsane olur 

    Kafamda deli sorular 
    Kolayca sevemiyorum 
    Kapımda binlerce kadar 
    Bakıp da göremiyorum 
    Görsem de sevemiyorum artık anla 
    Ben aşık olamıyorum 

    Kafamda deli sorular aşklar hep yalan 
    Kolayca sevemiyorum eskiden kalan 
    Kapımda binlerce kadar tek dileğim 
    Bakıpda göremiyorum önceden bile 
    Görsem de sevemiyorum artık anla 
    Ben aşık olamıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder