26 Mayıs 2011 Perşembe

Ebru Gündeş Beyaz Mp3 Dinle



2011 Yılına Yepyeni bir albümle giriş yapan Ebru Gündeş Beyaz şarkısıyla İnsanları müzik coşkusuna davet ediyor.Yapılan Albümde İnsanları müziğin doruklarına çağırıyorlar.Ayrıca Ebru Gündeşin hayranıysanız; Ebru Gündeş Çoğu Üniversitenin Bahar Şenliklerinde sahne alırken bulabilirsiniz.

EBRU GÜNDEŞ BEYAZ ŞARKISININ KLİBİNE SİTEMİZDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.



EBRU GÜNDEŞ BEYAZ ŞARKI SÖZÜ
ben kayboldu sanmıştım meğer sendeymiş
görür görmez anladım hemen o anda
sarı sandıklara kilitlemiştim aşkımızı
sahip çıkmışsın canım eksik olma
nasıl özlemiş kalbim böyle atmayı
oysa yerini bile unuttu
mucizeler hep f orumdas böyle ansızın gelir
teşekkür ederim böyle baktığın için
teşekkürler aklımda kaldığın için
karanlıktan korkmuyorum eskisi gibi
senin yanın en aydınlık beyaz benim için


Bunlara göz attınız mı ?

Gökhan Tepe – Aşk Sahnede Mp3 Dinle


Arda turanın şok fotoğrafları!

Selçuk İnan Galatasarayda

Hadise - Kalbine Yalan Bulma Mp3 Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder