8 Haziran 2011 Çarşamba

Bana Her Şey Yakışır 9 Haziran



Bana Her Şey Yakışır 9 Haziran İzle 09.06.2011



Bana Her Şey Yakışır  9 Haziranda yayınlanacak olan bu güzel Kanal D Programının bu bölümündede kıyasıya olaylar gelişiyor.Kanal D yaptığı dizilerle izleyicileri ekrana kitlemeyi başarıyor.Şu anda Bana Her Şey Yakışır  9 Haziran İzle 09.06.2011 Konusunu görüntülüyorsunuz.
Beğendiğiniz Yayınları Yorum bölümünde Diğer Ziyaretçilerimizle paylaşabilirsiniz .Dizi Kanal D  de yayınlandıktan sonra videomanik.blogspot.com dan izleyebilirsiniz. iyi seyirler.




Büyük ilgiyle izlenen yarışma programı“Bana Her Şey Yakışır”da hafta boyunca, beş yeni ve iddialı kadın yarışmacı, yine haftanın en şık kadını seçilebilmek ve 10 bin TL’lik büyük ödülün de sahibi olabilmek için yarışacak. Programın bu haftaki yarışmacıları ise; Öykü Akyürek, Bensu Vurgun, Betül Tınaroğlu, Betül Yeşil ve Dilan Hançer. 

Bu haftanın konsepti “Lise Mezuniyeti"

Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmada bu haftanın konsepti ”Lise Mezuniyeti“. Süre 4 saat ve bütçe 700 TL. Yarışmacılar, bu bütçeyi kullanarak, elbiseden ayakkabıya, takıdan çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 4 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup, konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül olan 10 bin lirayı kazanmak için yarışacaklar. 
Ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da yine, ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçları, moda trendleri ve şık görünme sırları verip, yarışmacıların da seçimlerini değerlendirecek. 






0 yorum:

Yorum Gönder