7 Haziran 2011 Salı

Tarkan Öp Video İzle


Tarkan Öp Video İzle

Tarkan 2011 Albümünü Müzik marketlere sundu. Birçok güzel Parçadan oluşan albüm Sevenlerini çok mutlu edicek. Birbirinden güzel parçalar ile yaza damgasını vurucak olan Tarkan  ilk klibini çekti.Biz de sizler için bu şarkıları upload ederek izleme imkanı sunucağız .Şu anda Tarkan Öp Video İzle konusunu görüntülüyorsunuz.

Beğendiğiniz paylaşımlar hakkında fikirlerinizi Yorum bölümünden Diğer ziyaretçilerimizle paylaşabilir , fikir alışverişi yapabilirsiniz.
İyi seyirler.
Tarkan 2011 Albüm deki Şarkılar

Sevdanın Son Vuruşu Video İzle
Acımayacak Video İzle
İşim Olmaz Video İzle
Kayıp Video İzle
Öp Video İzle
Adımı Kalbine Yaz Video İzle
Sen Çoktan Gitmişsin Video İzle
Usta-Çırak Video İzle
Acımayacak Gurcell Club Mix Video İzle
Adımı Kalbine Yaz Ozinga Club Mix Video İzle
Sevdanın Son Vuruş Suat Ateşdağlı Mix Video İzle
Öp Gurcell Club Mix Video İzle
Sevdanın Son Vuruşu Kivanch K Mix Video İzle

Tarkan Öp Şarkı Sözü


Bu yeni ben de kim 


Aynada bakıştığım? 

Bu yeni ben, ben miyim 

Kendimle tanıştığım? 

Dünümle bugünüm 
Can ciğer kuzu sarması 
Geç oldu temiz oldu 
Geçmişimin karması 

Yıkadı günahlarımdan 
Beni masumiyeti 
Cennetten gelen 
Bir melekti sanki 

Her şeyim tastamam 
Yapmaya çalıştığım 
Yazlığım kışlığım 
Bir de yanına yakıştığım 

Dünümle bugünüm 
Can ciğer kuzu sarması 
Geç oldu temiz oldu 
Geçmişimin karması 

Yıkadı günahlarımdan 
Beni masumiyeti 
Cennetten gelen 
Bir melekti sanki 

Ben o şelale saçlara 
O ay, o hilal kaşlara 
O süzme bal dudaklara 
Öp öp öp öp doyamadım 

Sütten ak o gerdana 
Bir çıkar ki meydana 
Gel de uyma şeytana 
Bak bak bak bak duramadım 



0 yorum:

Yorum Gönder