7 Haziran 2011 Salı

Tarkan Acımayacak Video İzle


Tarkan Acımayacak Video İzle

Tarkan 2011 Albümünü Müzik marketlere sundu. Birçok güzel Parçadan oluşan albüm Sevenlerini çok mutlu edicek. Birbirinden güzel parçalar ile yaza damgasını vurucak olan Tarkan  ilk klibini çekti.Biz de sizler için bu şarkıları upload ederek izleme imkanı sunucağız .Şu anda Tarkan Acımayacak Video İzle konusunu görüntülüyorsunuz.

Beğendiğiniz paylaşımlar hakkında fikirlerinizi Yorum bölümünden Diğer ziyaretçilerimizle paylaşabilir , fikir alışverişi yapabilirsiniz.
İyi seyirler.
Tarkan 2011 Albüm deki Şarkılar

Sevdanın Son Vuruşu Video İzle
Acımayacak Video İzle
İşim Olmaz Video İzle
Kayıp Video İzle
Öp Video İzle
Adımı Kalbine Yaz Video İzle
Sen Çoktan Gitmişsin Video İzle
Usta-Çırak Video İzle
Acımayacak Gurcell Club Mix Video İzle
Adımı Kalbine Yaz Ozinga Club Mix Video İzle
Sevdanın Son Vuruş Suat Ateşdağlı Mix Video İzle
Öp Gurcell Club Mix Video İzle
Sevdanın Son Vuruşu Kivanch K Mix Video İzle

Tarkan Acımayacak Şarkı Sözü

Gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Gece çıkmak dans etmek istermiş kendisi 
Gözü yükseklerde ama bir o kadar masum 
Ne yaparsın, nereye kadar kaçarsın? 
Kız ilik gibi ne dese boynum kıldan ince 

Şansım varsa ben ona talibim 
Bir gel dese kapının önündeyim 

Yalvarmak mı gerekiyor? 
Diz çökmek mi gerekiyor? 
Sen iste ben bekliyorum 
Listeme de ekliyorum 

Gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Kalk gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Kalbin ah kalbin 

Yalvarmak mı gerekiyor? 
Diz çökmek mi gerekiyor? 
Sen iste ben bekliyorum 
Listeme de ekliyorum 

Gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Gel hiç acımayacak 

Kalk gel gel gel güzelim 
Gel gel acımayacak 
Gel gel gel güzelim 
Söz hiç acımayacak 

Kalbin ah kalbin






0 yorum:

Yorum Gönder