30 Mayıs 2011 Pazartesi

İhanet de Sevdaya Dahil

Belki sönük bir ışık , belki silik bir yüz , belkide kırılmış birkaç hayal yada yitirilen umutlar biraz pişmanlık biraz kırgınlık ama kesinke öfke.


Ne garip şey gerçekten… Benim zekam tam gelişemedi anlamakta güçlük çekiyorum, Doruklarındayım bönlüğün boş bakıyorum mesela. Elinden oyuncağı alınmış bir çocuk gibi küstüm oynamıyorum , nefes alıyorum… Bazende yazıyorum sonra siliyorum. ne ARIYORUM neden ARIYORUM nerede ARIYORUM bulamadığım şey ne ???


Senin olabilme ihtimalin üzerinde durup uzunca bi süre arayışıma son verdiğim dinlendiğim.  Aslında benden başka herkesin fikri var …Takdire şayan bir durum bu sanırım onlar aşmışlar, nirvanaya turlar bile düzenleme olma ihtimalleri yüksek fakat tamamen saçmalıktan ibaret !

Yağmalandığımı bilmek her saniye hainliğini iliklerimde ürpertiyle hissetmek . kalabalığın içinde yanlız olmak kahkahalar atarken bana kalandan çok benden gideni istemek , hatta ve hatta ............


Aptallığımın farkında olduğum için bunları pek kaale almıyorum tabi ne olursa olsun yaşıyorum daha ölmedik yaaaaaa :):):) Derken buluyorum kendimi  biraz sarsılıyorum ardından  sigara yakıyorum atıyorum mirasın olan zehir'i …Şaşırıyorum  bir peçetelik zahmeti warmış aşkının .. 

Bu güzel yazıyı o güzel ruh haliyle yazan AHMET TURAN'a Teşekkür ederiz.



0 yorum:

Yorum Gönder