27 Mayıs 2011 Cuma

Hande Yener Kovuldun Evden Mp3 Dinle

Hande Yener Kovuldun Evden Mp3 Dinle
2011 Yılına Bomba gibi bir albümle giren Hande yener Kovuldun Evden şarkısıylada İnsanları müzik coşkusuna davet ediyor.Söz ve müziği kendisine ait olan şarkıda İnsanları Müzik festivaline davet ediyorlar.Ayrıca Hande Yener hayranıysanız; HANDE YENER 27 Mayıs Cuma günü YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ DAVUTPAŞA KAMPUSÜ 'nde Sevenleriyle buluşuyor. Biletler 10 Lira olarak belirlenmiş.



Hande Yener Kovuldun Evden 2011 Dinle, Hande Yener Kovuldun Evden Dinle ,Hande Yener Kovuldun Evden Mp3 Dinle,Hande Yener Dinle,Kovuldun Evden Dinle, Hande Yener Kovuldun Evden Şarkı Sözü







HANDE YENER KOVULDUN EVDEN ŞARKI SÖZÜ
bir soru sordum bin ah geldi kalbimden
bin haber saldım cevapsız kaldın usandım senden
unutmak zor dayanırım belki daha güçlüyüm senden
kilidi değiştirdim haberin olsun kovuldun evden
ilk başta koklaşıp sevişirken
şimdi savaşta iki taraf olduk
ortalık ayrılık kaynıyor
nereden geliyor bu bolluk
hatıran değerliyse defter içinde kuruturum
orası seni ilgilendirmez bu benim şahsi sorunum

0 yorum:

Yorum Gönder